Monday, March 13, 2006

Αύριο.. ή καλύτερα σε λίγες ώρες θα ξέρω.
Είναι περίεργο. Με ένα τηλεφώνημα να αλλάζει ή όχι η ζωή σου.
Σήμερα είπα ψέματα στο φίλο "γιατρό".
Δε μ' αρέσει να λέω ψέματα, πόσο μάλλον σε αυτά τα παιδιά.
Του είπα ότι θα έμενα το βράδυ στο σπίτι της φίλης μου απ' το θέατρο (Πελίνα).
Ο μόνος λόγος που το έκανα αυτό ήταν γιατί ήθελα να μείνω μόνη μου. Μάλλον έπρεπε να μείνω μόνη μου.
Δεν ξέρω πώς θα περάσει αυτή η βραδιά. Δεν ξέρω τις αντιδράσεις μου.
Δεν θα ήταν δίκαιο να συμπαρασύρω κι άλλους σε αυτό.
Αυτό..;;
Σε ό,τι τελος πάντων περάσω σήμερα..
Σε λίγες ώρες λοιπόν, σε λίγες..

6 Comments:

At 7:01 PM, Blogger Fantus The Firedragon said...

Θα μας κρατήσεις πολύ ακόμη σε αγωνία;;; :)

 
At 1:45 AM, Blogger Winnie said...

Η αγωνία πέρασε!
Η έκβαση ήταν θετική..
Για ένα (τουλάχιστον) ακόμη 6μηνο θα είμαι Σαλονικιααααααααα!!!

 
At 6:45 PM, Blogger ka8y said...

min toy les tetoia kai zilevei.. :-p

 
At 5:31 PM, Blogger Winnie said...

ε, αφού ρώτησε, να μην τον απαντήσω;;;
:)

 
At 10:29 PM, Blogger Fantus The Firedragon said...

Τέλεια!!!Τώρα η φίλη μας θα έχει ένα λόγο να ανεβαίνει Θεσσαλονίκη!:P

Ααα να μη το ξεχάσω!Έχεις πολλά χαιρετίσματα και φιλιά απο τας Αγγλίας!

 
At 2:25 PM, Blogger Winnie said...

Από τας Αγγλίας ε;;
:)

 

Post a Comment

<< Home