Wednesday, March 31, 2010

σαν σημερα, τη μερα που ξημερωνει εφυγες..
εφυγες "λεβεντισσα".. θυμασαι??? ετσι σε ελεγα τον τελευταιο καιρο αφοτου.. κι εσυ.. εσυ με κοιτουσες με αυτα τα ματια γεματα περιεργια κ ενιοτε μου χαμογελουσες. Δν ξερω αν με γνωριζες ή αν εστω σου φαινομουν οικεια φυσιογνωμια αλλα που κ που μου χαμογελουσες! Βλεπεις ημουν η πρωτη που ξεχασες, ειρωνεια???
Ήρθα σημερα κ σε ειδα. Καθε φορα που ερχομαι θελω να ειμαστε οι 2 μας, να τα λεμε. Ηταν κ ενας ηλιθιος μπαρμπας παραδιπλα κ με κοιτουσε! Τι κοιτας ρε πουστη μου??? Πρωτη φορα βλεπεις ανθρωπο εδω?? Στην τελικη τι νομιζεις διαφορετικο απο σενα ηρθα να κανω?? Ηρθα να δω καποιον δικο μου, τραβας κανα ζορι?? Κ δν με νοιαζει αν σε ηξερε. Κ να σε ηξερε τι? θα πει οτι ηρθε μια κοπελα? Ε και?? Κατι καινουριο? Κατι διαφορετικο?? Τες πα, για μενα σημασια εχει οτι ηρθα. εστω κ για αυτα τα 5´ ηρθα. Κ δν με νοιαζει που εκανα αυτη τη διαδρομη μονο για να περασω 5' μαζι σου. Ισως αν δν με πιεζε ο χρονος να εμενα παραπανω ή τουλαχιστον να πηγαινα μεχρι την παραλια αλλα δεν...
Ξερεις κατι? Μου λειπεις! Μου λειπεις πολυ ρε γμτ! Δν ξερω αν σταθηκα σωστα στο υψος των περιστασεων εκεινα τα 2 χρονια, αλλα δν το αντεχα. Κι εσυ.. εσυ δν βοηθουσες καθολου. Με ξεχασες! Κι αν ειχα περασει καλοκαιρια σπιτι σου κ αν ειχαμε δει μαζι τοσα επεισοδια "λαμψη" κι ας ειχαμε περασει 21 χρονια μαζι. Με ξεχασες...
Ξερεις τι? εχω ενα παραπονο.. Δν ερχεσαι ποτε στον υπνο μου. Ποτε δν εχεις ερθει. Οι αλλοι λενε οτι σε εχουν δει, εγω ομως οχι. Θελω να ερθεις οπως ησουν παλια, οταν γελουσαμε, οταν σε πειραζαμε, οταν μας "μαλωνες". Οποτε ερχομαι κ σε βλεπω η φωτογραφια σου μου "μιλαει". εχει αυτο το γνωστο βλεμμα, το "σε βλεπω μικρη" κ το ξερω οτι εισαι εκει κ με ακους, απλα το ξερω...
Δν ξερω τι αλλο να σου πω, ειλικρινα..
Θελω απλα να ξερεις οτι σε σκεφτομαι συχνα κ πολλες απ τις κινησεις μου κ συμπεριφορες μου ειναι απόρροια δικια σου.
Να προσεχεις κ να μας προσεχεις..
Σ αγαπω πολυ κ μου λειπεις


(δν ξερω αν ποτε κανεις θα διαβασει αυτες τις σκεψεις, αλλα αν τυχει κ το κανει, δν θα ηθελα κανενα σχολιο. αφηστε με να νομιζω οτι ειναι μονο μεταξυ των 2 μας, ευχαριστω)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home