Thursday, March 23, 2006

Σερφάρω...
Είμαι συνδεδεμένη στο steki και κοιτάω το προφίλ μου. Ημερομηνία εγγραφής κάπου στο Μάρτη- Απρίλη του 2003.
Τον 1ο μου χρόνο ως φοιτήτρια!
Κ τώρα έχουμε τέλη Μάρτη 2006. Πέρασαν 3 ολόκληρα χρόνια.
Μέσα σ' αυτό το διαστημα αλλαξάν πολλά.. Πάρα πολλα..
Συνήθειες, φίλοι, κολλητοί, παρέες, γενικότερα άλλαξε όλη η ζωή μου!
Μάλλον προς το καλό, με κάποιες εξαιρέσεις βέβαια..
Δεν μετανιώνω για όλα αυτά που έκανα κ έζησα.
Όλες οι στιγμές ξεχωριστές, η κάθε μία με τον τρόπο της.
Μέσα σε αυτά τα 3,5 χρόνια έχει παρελάσει πολύς κόσμος από τη ζωή μου. Λίγοι μπόρεσαν να μείνουν, πολλοί επέλεξαν να φύγουν.. αυτοί που έφυγαν.. Δεν ξέρω, που βρίσκονται, ούτε τι κάνουν. απλά τώρα βρίσκονται ως σκιές (όχι με την κακή έννοια) στο παρελθόν μου και που κ που με επισκέπτονται.
Το πώς τις δέχομαι, είναι άλλη ιστορία.
Τες πα, δν ξέρω που αποσκοπεί αυτό το ποστ, απλά έγραψα κάποιες σκέψεις οι οποίες ξεκίνησαν από μία ημερομηνία εγγραφής..Κ όπως λέει μία φίλη, "παράξενες οι σκέψεις που έρχονται ακάλεστες.."

1 Comments:

At 1:40 AM, Blogger ka8y said...

Πέρσι τέτοιες μέρες φιλενάδα έκανα αναδρομές.

Φέτος με κουράσανε.

Μένω στις ωραίες αναμνήσεις και προσπαθώ να ξεχνάω τις άσχημες.

Life goes on, όπως έχουμε πει πολλέεεες φορές.

 

Post a Comment

<< Home