Wednesday, March 29, 2006

Χθες ήταν η 1η μέρα στη δουλειά. Ή καλύτερα να πω πρακτική;;
Όπως κ να το πώ ήταν..
Κουράστηκα!!
Αλήθεια!
Όχι ότι έκανα κ τπτ συγκλονιστικό, αλλά κουράστηκα.
Μάλλον ψυχολογικά. Πολλές πληροφορίες σε 1 μέρα.
Ήμανε κ άυπνη, καταλαβαίνεις..
Πρέπει να βρω τους ρυθμούς μου μάλλον..
Να κάνω ένα πρόγραμμα έτσι ώστε να κοιμάμαι κ να μην κουτουλάω από τις 5.
Ναι, πρέπει!
Σιγά- σιγά θα γίνει κ αυτό..
Όσο για το κλίμα στη δουλειά;
Καλά είναι..
Όσο είναι κ η άλλη πρακτικάρια μιά χαρά.
Από Δευτέρα θα δείξει που θα φύγει η κοπελιά.
Αλλά δν απογοητεύομαι.
Θα μάθω!
ΕΕΕ;;
Μάλλον..
Ελπίζω δλδ.
ΟΥΦ!
Δν μπορώ να το σκέφτομαι..
Άσε που πέρασε κ η ώρα κ πρέπει να κοιμηθώ.
Καλή μου συνέχεια!
:)

4 Comments:

At 1:08 AM, Blogger dtsomp said...

Η εμπειρία προηγούμενων πρακτικάριων λέει ότι τις πρώτες 10-15 μέρες θα κουτουλάς από την κούραση.

Όχι γιατί θα δουλεύεις εξοντωτικά, αλλά γιατί θα πρέπει ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ.

Όλα μια συνήθεια είναι.

Καλό ξεκίνημα!

 
At 8:35 PM, Blogger Winnie said...

Σήμερα, 4η μέρα είμαι κάπως καλύτερα.
Ναι, η ψυχολογική κούραση είναι αυτή που σου τη σπάει..
Φχαριστώ προεδράραααααααα!!

 
At 2:14 PM, Blogger ka8y said...

Οι πρώτοι 6 μήνες είναι δύσκολοι, μετά συνηθίζεις!!!

Έλα πλακίτσα κάνω ποπάκι μου!!

Βασικά βρες αν μεσα στην εταιρία έχει και άλλους πρακτικάριους- έστω και σε άλλα τμήματα, κάντε μαζί κανα διάλλειμα, γενικών βρες κανεναν άνθρωπο να κάνεις λίγο παρεά.

Ήταν ο μόνος τρόπος που την πάλεψα στην Sam!

 
At 10:06 PM, Blogger Winnie said...

Είμαι η μόνη πρακτικάρια.. Τα αφεντικά (τα παιδιά δλδ) είναι σχετικά πιτσιρίκια (ή καλύτερα όχι σχετικά, οι 2 είναι πιτσιρικάδες!), αλλά για την ώρα αρκετά απόμακροι.. Όσο για διαλλείματα δν παίζει. "Κολατσιό" μόνο όταν σε πιάνει λιγούρα κ δν έχεις πολύ δουλειά κ δν σε χρειάζονται κ κερνάει μπουγατσάκι η ανώτερή μου.
Έλα μωρέ, θα επιβιώσουμε!!!

 

Post a Comment

<< Home