Friday, April 07, 2006

Περί πτυχιακής ο λόγος..
Λοιποονν, έχει εδώ κ λίγες μέρες (βασικά αρκετές, αλλά κου κου!)που ο καθηγητής της πτυχιακής με είπε να παραδώσω πριν το Πάσχα. Πλέον άρχισα να αγχώνομαι. Οπότε τι κάνω;;
Παίρνω την πτυχιακή στην πρακτική. Όταν δν έχουν να μου δώσουν κάτι να κάνω πρέπει να περνάει επικοδομητικά η ώρα, εε;;
Σήμερα καθόμανε από πολύ νωρίς. Τα αφεντικά ήταν στο δίπλα γραφείο (η προϊσταμένη έλειπε). Μπαίνω κι εγώ στο φάκελό μου κ αρχίζω τα περι πτυχιακής.
Γράφω, γράφω, βγάζω αποτελέσματα σε κάποια φάση έρχεται ένα απο τα μικρα αφεντικά, το κοιτάει μου λεει "τι ειναι αυτό;", "η πτυχιακή μου!" του λεω. "Δεν έχεις να κάνεις τπτ;; Δεν σου έδωσε κάτι η κα. Χ;;". "Αυτά που ήταν να κάνω, τα έκανα.."
Χαμογελάει.
Σε κάποια φάση φεύγουνε όλοι (με εμπιστεύονται!! :) )κ συνεχίζω εγώ το "έργο" μου.
Όταν ήρθε η προϊσταμένη μου, μετά απο αρκετή ώρα, κ της είπα το σκηνικό μου είπε ότι την "έκαψα" κ μπορεί να χαμογέλασε ο boss αλλά μεσα του έβραζε, ότι δν κάνει όταν είναι αυτοί μέσα κλπ κλπ.
Δν με μάλωνε, απλά μου τα έλεγε.
Έκανα όντως λάθος;;
Αφού καίγομαι ρε παιδιά!!!!
Κ τι να κάνω;;
Να κάθομαι να κοιτάω το ταβάνι;;
"Σιδεράτο! Το πουλί Σιδεράτο!!!"
ΟΥΦ!

2 Comments:

At 11:31 AM, Blogger dtsomp said...

Αμάν ρε συ Winnie... ο κόσμος τα κάνει στα μουλωχτά αυτά τα πράγματα...

Σαν νωρίς δεν την θυμήθηκες την πτυχιακή; :D

 
At 9:41 PM, Blogger Winnie said...

γιατί "νωρίς" ρε προεδράρα;;
Καιγόμαστε λέμεεεεεεεε!!!!

 

Post a Comment

<< Home