Sunday, April 16, 2006

2ο post για σήμερα..
κοιτούσα το ζώδιό μου στο city (σάματις δν τα ξέρω;; Πρέπει να τα δω κ γραπτώς;; Τες πα..)και δίπλα έγραφε ότι σαν σήμερα πέθανε ο Ζαν Πολ Σατρτ κ σκέφτηκα ότι εγώ κάπου αυτόνα τονε ξέρω.. Σωστά! Έγραψε τις "Μύγες" που ανέβασαν φέτος τα Χ.Ν.Ο.Υ.δάκια.
Χ.Ν.Ο.Υ. ε;;
Κοίτα σύμπτωση!
Σαν σήμερα είχε ανέβει πέρυσι η παράστασή μας..
Ήταν 16 κ 17 Απρίλη, στο αμφιθέατρο στη νέα πτέρυγα Φιλοσοφικής "Ρωμαίος κ Ιουλιέτα" του Μποστ.
Δεν είχα συγκλονιστικό ρόλο, αλλά ήταν η 1η μου εμφάνιση στη σκηνή..
Μαζί με το μικρό Γκαζόν, το Πελινάκι, το Μαγδούλι κ τόσα άλλα παιδιά.
Κάποιοι φίλοι, κάποιοι απλοι περαστικοί απο τη ζωή μου..
1 χρόνος πέρασε..
Πόσα άλλαξαν;;
Πολλά.. Πάρα πολλά..!
Τα σκέφτομαι με αγάπη.. Τις πρόβες, τις ίντριγκες, τις κόντρες μας, τις όμορφες στιγμές μας, τα γέλια μας, τις χαρές μας!
Ήταν ένα μικρό μέρος του ονείρου μου που έγινε πραγματικότητα.
Νιώθω πραγματικά χαρούμενη κ ευτυχισμένη.
Έγινε σε μία φάση της ζωής μου που όλα ήταν τόσο μαύρα, τόσο άσχημα διαφορετικά κ έπρεπε να βρω μία διέξοδο για να μην ξεφύγω εντελώς.
Ήταν το γιατρικό μου.
Αυτό κ κάτι άλλο.
Το "κάτι άλλο" όπως κ η Χ.Ν.Ο.Υ. πλέον δν υφίσταται, αλλά το ευχαριστώ που τότε, ήταν εκεί..
Έχουν αλλάξει πολλά..
Δν ξέρω αν άλλαξαν προς το καλό, αλλά σίγουρα δν μετανιώνω.
Όλα όσα άλλαξαν από τότε τα σκέφτομαι κ χαμογελώ...
Ξημέρωσαν κ "όμορφες μέρες", αλλά κ περίεργες μέρες..
Πλέον, περιμένω την καινούρια όμορφη μέρα..

2 Comments:

At 12:27 PM, Blogger Vivie said...

Xronia polla winnie!!!:)))))))))))

polla polla filakia!

 
At 2:19 AM, Blogger Winnie said...

Ευχαριστώ γλυκιά μου (το είδα λίγο αργά, η αλήθεια είναι..)

 

Post a Comment

<< Home