Saturday, June 24, 2006

και ένα δεύτερο postάκι, για να αλλάξει η ψυχολογία..

ΓΕΝΝΗΣΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!
Κάναμε έναν γλυκύτατο μπε-μπούκο!!! Να μας ζήσει!! Να είναι πάντα γερός κ ευτυχισμένος στη ζωή του!!! Τώρα, όταν λέω γεννήσαμε, δν εννοώ όλοι μαζί, ούτε η αδερφή μου (για μένα ούτε λόγος!). Γέννησε η γυναίκα του Α’ μου ξαδέρφου. Θα μου πεις, «σιγά ρε κοπελιά, κου κου!» αλλά δν είναι έτσι! Με τον Μπούκο (όπου Μπούκος ο ξάδερφος..) είμαστε μαζί από μωρά. Με ρίχνει 3 χρόνια βλέπετε (είμαι η μικρότερη από τους 4 μας) και από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, μέχρι να φύγουμε από το μέρος που γεννήθηκα ήμασταν όλοι μέρα μαζί! Βέβαια όταν μετακομίσαμε, εννοείται ότι δν ρίξαμε μαύρη πέτρα πίσω μας κ κάθε Χριστούγεννα- Πάσχα- καλοκαίρι κ γενικότερα όποτε βόλευε, πηγαίναμε. Κ μεταξύ μας, στον Μπούκο έχω αδυναμία.. Δν ξέρω γιατί! Είναι απλά ο Μπούκος μου! Κ τώρα ο Μπούκος μου έγινε «μπαμπάς» κ έκανε ένα πανέμορφο κατάξανθο μωράκι (εγώ επιμένω ότι μου μοιάζει :ρ)!! Το περιμέναμε πώς κ πώς! Απ’ όταν μάθαμε τον Οκτώβριο ότι η πρώην κοπέλα του κ νυν νύφη μας ήταν έγκυος μέχρι τη μέρα που έκανε την εμφάνισή του ο μπόμπιρας τα σενάρια δίναν κ παίρνανε! Πώς θα είναι, σε ποιόν θα μοιάσει, τι ομάδα θα γίνει κλπ κλπ κλπ. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτό το πιτσιρίκι θα μας αλλάξει τη ζωή κ έχει να πάρει πολύ αγάπη καθώς είναι το 1ο κ από τις δύο οικογένειες! Φανταστείτε τι έχει να γίνει! Πόλεμος! :ρ
Τες πα, βλακείες λέω, αλλά ως μικρή θεία τις δικαιούμαι..! :) Ας είναι μωρέ γερό κ ευτυχισμένο στη ζωή του κ όλα τ’ άλλα έρχονται..

6 Comments:

At 11:07 PM, Blogger Nenyaki : ) said...

επιτέλους έγινες τελικά "θεία winnie"!!!!
χαχαχα!

φιλάκια πολλά,
η γιαγιά nenya

 
At 11:43 PM, Blogger Winnie said...

ναι, επιτέλους έγινα "θεία Winnie" κ με τη βούλα!!! :ρ

 
At 2:04 PM, Blogger ka8y said...

Να σας ζήσει μικρήηηηηηηηη

Άντε και στα δικά σου! (τόσες φορές το άκουσα το σ/κ..)

 
At 6:33 PM, Blogger mortaki said...

ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ! :-)))

 
At 6:06 PM, Blogger Winnie said...

>ka8y, ευχαριστούμε!
Όσο για το "κ στα δικά σου", εγώ είμαι μικρή κ αθώα ακόμη...
>mortaki, thanksss!!
:)

 
At 9:02 PM, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 

Post a Comment

<< Home